کابینه دولت باید از سهامی خاص خارج و به سهامی عام تبدیل شود

امام جمعه شهرستان نور گفت: رئیس جمهور باید افرادی را برای کابینه انتخاب کند تا از سهامی خاص خارج و به سهامی عام تبدیل کند همه کسانی‌که به دولت رای دادند و ندادند از نظام سهم دارند و تابع ولایت هستند و می‌خواهند جلوی زیاد‌ خواهی برخی گروه‌ها و افراد داخلی و دشمنان نظام را بگیرند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۷۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید مهدی  امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان با توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: اسلام دینی است که برای همه امور دنیا و آخرت مسئله و پاسخ دارد و هیچ امری بدون جواب نیست، اگر از دین الگو بگیریم ثمره آن را لمس خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از تاکیدات دین اسلام رعایت الگوی مصرف است و باید سرلوحه کار خانوارها، مسؤولان و همه ما قرار گیرد، تا شکرگزار نعمات الهی باشیم و حق نداریم حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال کنیم.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: در حلال خدا هم باید حساب و کتابی رعایت شود و هم خود مصرف کنیم و هم به نیازمندان و محرومان بدهیم و اهل افراط و تفریط نباشیم، نگاه اسلام نگاه تعادل است، در امور دنیایی و اخروی باید اعتدال را رعایت کنیم.

این مسؤول بیان کرد: در آستانه هفته تامین اجتماعی و بهزیستی قرار داریم، لازم است همه دستگاه‌ها حداقل در ایام و مناسبتی که به نام‌شان است ضمن حضور در نماز جمعه و در جمع نمازگزاران، میز پاسخگویی برپا و به سوالات مردم پاسخ داده و به مشکلات رسیدگی و راهنمایی می‌کردند.

امیری ارجمند از کلنگ‌زنی گازرسانی 13 روستای منطقه میانبند شهرستان نور خبر داد و تاکید کرد: با توجه به قولی که  مسؤولان دادند در 450 روز کاری این را به انجام برسانند و مردم این منطقه هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

خطیب جمعه نور بیان کرد: در هفته آینده میزبان شهدای گمنام هستیم، سه شهید از 15 شهید در 27 تیر ماه در شهرستان حضور پیدا می‌کنند، بخشی از حقوقی که شهدا دارند همین حضور ما است و بخشی هم ادامه دادن راه شهدا است.

وی با اشاره به برگزاری همایش عفاف و حجاب، اظهار کرد: دشمن همواره در کمین ما است و دین اسلام را زیر سوال می‌برند در حالی که همایش حجاب برگزار می‌کنیم، برخی در کنار افراد محجبه می‌نشینند و با شست‌وشوی مغزی آرام، آرام چادر را از سرشان بر می‌دارند و روسری با آرم خاص بر سرشان می‌کنند و به هدف خود نزدیک می‌کنند.

این مسؤول متذکر شد: آسیب این اتفاقات به همه جامعه ما لطمه می‌زند، مومنان و اقشار مختلف مردم نباید در برابر این اعمال ساکت و بی‌تفاوت باشند زیرا آثار تخریبی این اقدامات تنها به اقشار و افراد خاص آسیب نمی‌رساند بلکه آفتی است که جامعه اسلامی را درگیر و متضرر می‌کند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به فرارسیدن سی‌وهفتمین سال تاسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: بود و نبود شورای نگهبان و با بود و نبود نظام و انقلاب همراه است، حفظ و بقای نظام به حضور شورای نگهبان است و هر جا ورود پیدا کردند منافع نظام حفظ شد، مخالفت با شورای نگهبان مخالفت با فرمان امام و رهبری و مخالفت با نظام و ولایت فقیه است.

وی اظهار کرد: همه دوستان و دشمنان آزادی موصول از دست داعش را تبریک گفتند، دشمنان برای تبرئه خودشان تبریک گفتند در حالی که خود خلق کننده داعش و حامیان آن‌ها بودند، این پیروزی مرهون ولایتمداری مردم در ایران با اطاعت از امام خامنه‌ای و در عراق  مرجعیت آیت‌الله سیستانی است و هر جا مرجعیت دینی ولایت داشتند پیروزی از آن پیروان آنان شد و دشمنان ذلیل و نابود شدند.

خطیب جمعه شهرستان نور تصریح کرد: در آستانه آغاز به‌کار دولت دوازده هستیم، انتظار ما و مردم این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و آنچه که مطالبات مردم است و از لسان رهبری انقلاب جاری می‌شود را با تعیین کابینه انقلابی و جهادی جامع عمل بپوشانند و اجازه سهم‌خواهی به کسی ندهند.

وی افزود: رئیس جمهور باید افرادی را برای کابینه انتخاب کند تا از سهامی خاص خارج و به سهامی عام تبدیل کند همه کسانی‌که به دولت رای دادند و ندادند از نظام سهم دارند و تابع ولایت هستند و می‌خواهند جلوی زیاد‌ خواهی برخی گروه‌ها و افراد داخلی و دشمنان نظام را بگیرند.

 امام جمعه شهرستان نور گفت: مردم از دولت‌مردان و کابینه آینده انتظار دارند تا در مقابل تهدیدات دشمنان هراس به خود راه ندهند، نظام جمهوری اسلامی حق است و خواهان عدالت در دنیا است و آنچه باید تغییر کند نظام ایران نیست و کسانی‌که این آرزو را دارند کور خواندند و باید بدانند خون شهدا این درخت تنومند را حفظ می‌کند و آنچه باید تغییر کند رژیم آمریکا و حامیان و هم پیمانانش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها