حضور 12 زن در شورای اسلامی شهرهای کردستان

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کردستان، 12 زن حضور دارند.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۶۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

به گزارش جمشید اسدی در همایش و کارگاه آموزشی منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهرهای استان گفت: امیدواریم که در شورای دور پنجم شاهد شورایی پویا در اداره امور باشیم.

 

وی ضمن اشاره به اینکه 24 درصد از اعضای دور پنجم شورای شهر استان فوق لیسانس هستند، افزود: 43 درصد از اعضای شوراهای جدید 25 تا 30 سال دارند و این نشان دهنده جوان گرایی این دوره و اعتماد مردم به جوانان است.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه با اشاره به اینکه 12 خانم در این دوره در بدنه شوراها حضور دارند، عنوان کرد: 63 نفر از اعضای منتخب شورای شهرها سابقه حضور در یکی از دوره‌های شورا را دارند که 39 درصد از شورا را تشکیل می‌دهند و باید اعضای جوان از تجربیات آنها استفاده کنند.

 

وی در ادامه به اهمیت کار شوراها اشاره کرد و گفت: مردم در 29 اردیبهشت با رای‌های خود به شوراها دین خود را ادا کردند و امروز وظیفه ماست که به وظایف خود نسبت به آنها عمل کنیم.

 

 وی در پایان ضمن اشاره به اینکه انتخاب شهردار از مسایل مهم کار شوراهاست و باید به آن دقت شود، گفت: سه هزار پست برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است که افراد واجد شرایط با برگزاری آزمون در آن پست‌ها قرار می‌گیرند.

 
 انتهای پیام/7727
ارسال نظرات