نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ورامین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم :

اجرای معروفات رمز رسیدن شهدا به این درجه رفیع است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ورامین، گفت: اجرای معروفاتی که خداوند مقرر کرده و همچنین عدم اجرای منکرات الهی دلیل اصلی رسیدن به درجه رفیع شهادت شهدا است.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۹۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی نظری نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ورامین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید مسعود حسینی که با حضور سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین برگزار شد گفت: شهید شدن افراد طبق روایات مختلف تصادفی نیست بلکه باید افراد به درجاتی برسند که خداوند آنها را لایق شهادت بداند.

وی خاطر نشان کرد: هر زمان که به زندگی نامه شهدا می نگریم و خاطرات آنها را از زبان دوستان و خانواده آنها می شنویم، می توانیم دلایل شهادت این بزرگواران را پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ورامین ضمن بیان اینکه برخی افراد نیز شهدای زنده هستند تا بتوانند در آینده اقدامات بزرگ انجام دهند، گفت: اجرای معروفاتی که خداوند مقرر کرده و همچنین عدم اجرای منکرات الهی دلیل اصلی رسیدن به درجه رفیع شهادت شهدا است.

حجت الاسلام نظری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف مسئولین است تا پس از این دیدارها بتوانند سیره این مردان الهی را در امورات و وظایف خود اجرایی کنند.

وی بیان کرد: دیدار امروز ما باعث افزایش روحیه و همچنین درس آموزی همه ما شد تا بتوانیم در راه اسلام و ائمه ثابت قدم تر به فعالیت های خود ادامه دهیم.

علی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین نیز در این دیدار بیان کرد: تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را مدیون شهدا و رشادت های آنها می دانند.

وی خاطر نشان کرد: رشادت های رزمندگان گرامی از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز که هزاران کیلومتر دورتر از کشور از این نظام دفاع می کنند باعث شده است که این نظام باقی مانده و مسئولین بتوانند در آن به عموم مردم خدمت کنند.

 

سعیدیان معاون سیاسی فرمانداری ورامین بیان داشت:اگر شهدای حرم نبودند، اگر مدافعان حرم نبودند امروز تروریست‌ها در کشور ایران بودند، تصریح کرد: اگر شهدای حرم چه در سوریه، عراق و لبنان نبودند امروز اثری از حرم اهل‌بیت (ع) نبود.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم رفتند تا این ملت همچنان استوار بماند و امنیت در بزرگ‌ترین حکومت اسلامی و شیعی جهان پایدار باشد.

در این جلسه مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین یک باب منزل برای خانواده این شهید تهیه کرده و فرمانداری ورامین نیز متعهد شد اقلام خوراکی  و وسایل منزل برای این خانواده تهیه کند.

 

 

ارسال نظرات