به همت حوزه 214 حضرت رقیه(س)؛

برپایی نمایشگاه صیانت از حریم خانواده

به همت حوزه 214حضرت رقیه (س) ناحیه امام سجاد(ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی با نام صیانت از حریم خانواده برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۲۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه ۲۱۴ حضرت رقیه (س) ناحیه امام سجاد(ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی با نام صیانت از حریم خانواده برگزار شد.

در این نمایشگاه طرح اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی(نهفته چون در) با ایستگاههای  فروش محصولات داخلی (محصولات حجاب /چادر/روسری و.....)، غرفه کودک (قاصدکها)، غرفه سلامت، غرفه ورزش(دارت,دومینو,شطرنج,مینچ,مارپله,، غرفه خود امدادگری، غرفه مشاوره(حرف های خودمونی) با حضور مشاوران عزیزی چن سرکار خانم جهازی و اسلامی نیا، به مدت دو  روز برگزار گردید.  

در این نمایشگاه ۳مسابقه در قالب به بهترین جملات درباره اسم نمایشگاه،  مسابقات ورزشی، نقاشی کودکان جوایزی اهداء گردید و به کودکان  دختر ۹سال به عنوان تشویق چادر نماز داده شد.

در حاشیه این نمایشگاه طرحی به عنوان شبنمی بر چهره گل ( پیشنهاد امتحان چادر توسط افراد بد حجاب و بیان احساساتشان درباره حجاب وچادر) و اهدای جوایز به این افراد برگزار شد.

برای تشویق افراد و صحبت چهره به چهره  درباره حجاب شماره تماس گرفته شد(البته به تقاضای خود افراد) تا در غالب گروههای کوچک به  اساتید و کارشناسان مذهبی معرفی شوند .


خبرنگار بسیجی: تیموری

ارسال نظرات
پر بیننده ها