خبرهای داغ:

گردان های بیت المقدس سلماس آمادگی خود را در رزمایش به نمایش گذاشتند

رزمایش بیت المقدس سپاه سلماس باحضور 4گردان از برادران بسیجی گردانهای بیت المقدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۴۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رزمایش بیت المقدس سپاه سلماس با حضور 4گردان از برادران بسیجی گردانهای بیت المقدس این شهرستان در روزهای 22 و23 تیرماه با برنامه های رزمی-تاکتیکی-عقیدتی-سیاسی و فرهنگی متفاوت برگزار شد.

روز اول این رزمایش نیروها پس از استقرار ، ساماندهی و حضور و غیاب توسط فرماندهان گردانها، در قالب کلاسهای آموزشی اصول صحیح ایست و بازرسی،‌مقابله با اغتشاشات و نیز امدادرسانی و کمک های اولیه در حوادث را فرا گرفتند و پس از اقامه نماز مغرب و عشا،‌ گردانهای چهارگانه شهرستان پیاده روی تاکتیکی شبانه را در سطح شهرستان تمرین کردند.

روز دوم این رزمایش نیز با اقامه نماز صبح و پیاده روی تاکتیکی تا محل پادگان سپاه سلماس آغاز شد و پس از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای تامین و یگانهای نمونه نیروهای مسلح شهرستان، گردانها هر کدام در حوزه ماموریتی خود وارد عمل شده و آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در مراسم صبحگاه مشترک گفت: فلسفه وجودی بسیج در ذات انقلاب اسلامی نهفته‌ است و استکبارستیزی و استضعاف زدایی و عدالت گستری از جمله اهداف آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس ادامه داد: عصاره فرهنگ و تفکر بسیجی نشات گرفته از مبارزه با دشمنان بیرونی (استکبار) و دشمن درونی (نفس) است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج ما به مثابه ید واحد هستند ابراز داشت: اتحاد و هماهنگی بین نیروهای عمل کننده بسیج و نیروهای مسلح ایران اسلامی عامل بازدارندگی دشمن و بالندگی رزمندگان است

حجت الاسلام سیدنظری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس نیز ضمن سخنرانی در این مراسم گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد شده است خیرات و نعمات زیادی از خودش برجای گذاشته است و عرصه سازندگی بعد از دفاع مقدس یکی از این عرصه هاست که بدخواهان اسلام و انقلاب میخواهند آن را تخطئه کنند

لازم به توضیح است که برگزاری کمین های ایست و بازرسی در نقاط ورودی و خروجی شهر، برپایی سنگرهای محافظت از نقاط حساس شهر و ادارات و نیز مانور مقابله با اغتشاشات و امدادرسانی در حوادث در قالب اهداف 3گانه درنظرگرفته شده برای این رزمایش از جمله برنامه های عملیاتی این رزمایش در شهرستان سلماس بود.

ارسال نظرات