با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

اردوهای طرح هجرت در 10 مدرسه اصلاندوز آغاز شد

با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و محرومیت زدایی اردوهای طرح هجرت 3 در مدارس اصلاندوز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۷۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
یه گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و جمعی از کارکنان ،دانش آموزان و ریش سفیدان روستای کورلار اردوهای طرح هجرت 3 در مدرسه سینای این روستا آغاز شد.

قدرت مهرآوران رییس اداره اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی طرح هجرت 3 گفت: این طرح سازنده که با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی ناحیه عشایری در 10 مدرسه از مدارس منطقه برگزار می شود می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این گونه اردوها موجب تقویت روحیه نشاط و سازندگی در بین دانش آموران می‌شود افزود: در این طرحدانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه عشایری نیز هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زداییدانست.

وی با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته از آمادگی کامل سپاه ناحیه عشایری برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد و گفت: امیدواریم شرکت کنندگان در این اردو ضمن مهارت آموزی و سپری نمودن اوقات فراغت خود با با کاری مفید و سازنده جهت شاداب و آماده سازی فضای مدرسه برای استفاده دانش آموزان تلاش کنند.

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحی عشایری نیز گفت:سالم سازی اوقات فراغت دانش آموزان امری مهم است که باید با کار جهادی و علمی اوقات فراغت دانش آموزان را سالم سازی کنیم.

وی اردوی جهادی را کار مقدسی دانست و بیان کرد: دانش آموزان باید با تلاش خود کار جهادی خود را دنبال کنند.


.

ارسال نظرات