مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:

بیش از 23 هزار کارگاه فعال و نیمه فعال زیر پوشش تامین اجتماعی لرستان

بیش از ٢٣ هزار کارگاه فعال و نیمه فعال اعم از تولیدی، صنعتی و خدماتی و صنفی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان لرستان قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۷۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حمزه لوی در ششمین همایش تکریم کارفرمایان کارآفرین استان که تحت عنوان جشنواره اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص های انتخاب کارفرمایان نمونه در حوزه تأمین اجتماعی، رعایت مولفه های اقتصادی مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار است که خوشبختانه کارفرمایان منتخب این جشنواره به پارامترهای مورد نظر به خوبی اهتمام و توجه ویژه داشته اند.

وی افزود: تأمین اجتماعی همواره در کنار کارفرمایان، صاحبان تولید و صنعت بوده و در موارد لزوم با ارائه خدمات حمایتی به کارفرمایان و نیروهای مولد استان، واحدهای کارگاهی را احیاء و تقویت نموده است به طوری که در سال ٩٥ فقط٣٩٠ میلیارد ریال صرف پرداخت مقرری بیمه بیکاری به مقرری بگیران استان کرده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: استان از لحاظ اقتصادی باید خود را با تغییرات همه جانبه تطبیق دهد که در این میان کارفرمایان و کارآفرینان می توانند نقش موثری را ایفاء کنند.

لازم ذکر است در پایان این همایش از کارفرمایان شرکتهای پتروشیمی لرستان، کارخانه قند لرستان، شرکت عسل عالیخانی، شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، شرکت دانش بنیان کشت و صنعت خرمان و شرکت عمرانی سیمین تابان یاری تجلیل شد.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات