خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود:

خدمت در بهزیستی کاری شایسته و خداپسندانه است

فرمانده سپاه هشترود در دیدار کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان حمایت از زنان و کودکان بی سرپرست، کودکان نیازمند و همچنین خدمات توانبخشی به افراد مبتلا به بیماری های صعب العلاج، معلولان ذهنی و جسمی با حفظ ارزش و کرامت انسانی را عملی شایسته و خداپسندانه خواند.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۸۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: سلامت جسم، جان و روان، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است و این مهم جز با کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولان، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومان میسر نخواهد شد.

وی هفته بهزیستی را فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این مجموعه خدماتی دانست که جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته‌ است.

تقی پور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی سازمانی است که مبنای به وجود آمدنش کمک به تأمین حداقل هزینه زندگی خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آن ها بوده است و نام گذاری چنین روزی، از میزان اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی خبر می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش های مسئولان دلسوز نظام، شاهد گسترش روز افزون سلامت جسمی روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها