بانک مهر اقتصاد، از معتبرترین بانک های نظام پولی بانکی کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج از بانک مهر اقتصاد، بعنوان یکی از معتبرترین بانک های نظام پولی بانکی کشور یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۳۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام رحیمی در جمع کارکنان ستاد و روسای دوایر بانک مهر اقتصاد استان زنجان اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد یکی از گسترده ترین شبکه های بانکی کشور را دارا می باشد و داشتن پشتوانه قوی و معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین بانک های نظام پولی بانکی کشور مبدل ساخته است.

وی افزود: این بانک با وجود برخی ناملایمتی ها، روحیه انقلابی خود را در پیش گرفته و با تلاش های شبانه روزی کارکنان، ارزش های اقتصادی و اعتبارات ارزشی خود را به نظام پولی بانکی کشور اثبات کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج گفت: وجود برنامه های مستمر و متنوع فرهنگ اسلامی در بانک مهر اقتصاد نشانگر رویکرد این نهاد ارزشمند در اشاعه فرهنگی و اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: وضعیت کلیه شعب بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور، مطلوب، مناسب و با ثبات ارزیابی می شود.

عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام رحیمی در زنجان افزود: بانک مهر اقتصاد استان زنجان با اجرای تمامی برنامه های فرهنگی سعی در بالا بردن روحیه معنوی کارکنان دارد.

حجت الاسلام رحیمی با حضور در شعب سعدی و جمهوری بر روند شرعی بودن تسهیلات نظارت کرد.

ارسال نظرات