مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :

هدف آموزش و پرورش تربیت اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان است .

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزرات کشور اصلی ترین هدف آموزش و پرورش را تربیت اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان دانست .
کد خبر: ۸۸۸۷۹۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزای بسیج از اردبیل محمد رضا مسیب زاده در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد گفت : در حال حاضر ۴میلیون جلد کتاب احکام دین در بین دانش آموزان سراسر کشور توزیع شده و این امر نقش بسزایی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نماز و قرآن کریم داشته است .
وی گفت : یکی از،طرح های وزارت آموزش و  پرورش  در حوزه قرآن  ، عترت و نماز طرح یاوران نماز،است که این طرح همه ساله برگزار می شود و امسال هم با جدیت تمام ادامه خواهد داشت .
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز،وزارت آموزش و پرورش گفت : اردبیل میزبان شایسته ایی برای سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان پسر بود و این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد انتظار داریم این مسابقات در بخش دختران نیزباشکوه برگزار شود .
مسیب زاده به برگزاری طی و پنجمین دوره مسابقات اشاره کرد وگفت : ۳۳تیم از،استان های سراسر کشور در بخط دختران شرکت کردند که بعد از،رقابت با یکدیگر نفرات برتر مشخص و تجلیل خواهد شد .
وی گفت : دختران نیمی از دانش آموزان کشور را تشکیل می دهند و سرمایه گذاری جهت تربیت این دانش آموزان نقش اساسی   و اثرات ماندگار بر نسل های آینده را خواهد داشت .
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز به اصلی ترین هدف آموزش،و پرورش،اشاره کرد و گفت : به ویژه برنامه های قرآنی در سه شاخص مدرسه محوری ، فراگیر ی برنامه ها  و توسعه مشارکت ها دنبال می شود .
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل : کبری عزیزی
ارسال نظرات