افتتاح سی و پنجمین مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور

سی و پنجمین دوره مسابقات قران ، عترت و نماز با حضور ۴۸۰دانش آموز دختر از سراسر کشور به میزبانی اردبیل اغاز شد .
کد خبر: ۸۸۸۷۹۷۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد گفت : میزبانی این دوره از،مسابقات در واقع زمینه رشد و ارتقای توانمندی مدیریتی و سازمانی برای آموزش و پرورش استان را به همراه دارد و نقطه عطف در مدیریت و یک اتفاق ماندگار در استان اردبیل است .
احمد ناصری گفت : سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز در بخش پسران به لطف خدا بدون هیچ حاشیه و با موفقیت کامل به اتمام رسید و در حال حاضر میزبان دانش آموزان دختر سراسر کشور هستیم .
وی گفت : دانش آموزان در رشته های تفسیر قرآن ، نهج البلاغه  ، صحیفه السجادیه   ، احکام و انشای نماز تا ۲۸تیرماه در دانشگاه محقق اردبیلی باهم به رقابت می پردازند .
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : امیدواریم با حمایت هایی که شده مسابقات بخش،دختران را نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود و سبب تحقق اندیشه ها و اعمال قرآن در جامعه شود.
ناصری بااشاره به اختتامیه این دوره از مسابقات در ۲۸تیرماه گفت : به طور حتم برگزاری  این مسابقات تاثیر بسزایی در بالا بردن دانش قرآنی دانش آموزان را دارد  باعث انس بیشتر دانش آموزان با قرآن می،شود .
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل : کبری عزیزی
ارسال نظرات