رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل :

افزایش رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پز شکی استان اردبیل از افزایش رضایتمندی مردم به میزان ۹۱درصد از،خدمات ارائه شده در مراکز،درمانی استان بعد از،اجرای طرح تحول سلامت خبر داد .
کد خبر: ۸۸۸۷۹۷۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل قدرت اخوان اکبری در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت : کاهش میزان پرداختی بیماران بستری از جمله طرح تحول سلامت در حوزه درمان بود که قبل از این طرح ۳۳درصد صورتحساب بیمارستان را بیمار بستری پرداخت می کرد و با اجرای این طرح هزینه بستری بیماران به ۷. ۵درصد رسیده است .
وی همچنین به تعداد مراجعین اشاره کرد و گفت : میزان مراجعه بیماران به مراکز درمانی ۲۱. ۸۷درصد شده و میزان بستری بیماران با ۱۴. ۱۷درصد رشد داشته است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به ترویج زایمان طبیعی در استان گفت : با رایگان شدن زایمان طبیعی در مراکز درمانی دولتی ،  از اجرای طرح تحول تا پایان سال گذشته ۳۴هزار و ۵۶۰زایمان طبیعی صورت گرفته و میزان سزاین هم ۱۱.۹ درصد کاهش یافته است .
اخوان اکبری به ارائه خدمات بیشتر درمانی و افزایش دسترسی مردم در مناطق محروم به پزشکان اشاره کرد و گفت : به منظور ارائه خدمات بیشتر درمانی و افرایش دسترسی مردم در اقصی نقاط استان و مناطق دور افتاده با ماندگاری ۷۵پزشک متخصص در مناطق کمتر توسعه یافته میران رضایتمندی مردم اردبیل به ۹۱درصد افزایش یافته است .
وی گفت : در هفته دولت سال جاری داروخانه دانشگاه داروسازی، مرکز ناباروری دانشگاه ،مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه ، مرکز تحقیقات و بلوک زایمان بیمارستان علوی افتتاح خواهد شد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اجرای طرح تحول سلامت در استان اشاره کرد و گفت : از ابتدای اجرای این طرح تا سال جاری دولت ۱۷۷میلیارد تومان در استان هزینه کرده است .
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _ کبری عزیزی
ارسال نظرات