مصطفی کشاورز سکان هدایت جودو هرمزگان را عهده دار شد

در مجمع انتخابات هیات جودوهرمزگان مصطفی کشاورزتنها کاندیدای این رشته با 17 رای به عنوان رئیس هیات جودو استان انتخاب و برای چهار سال دیگر عهده دار این مسئولیت شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رئیس هیات جودو استان هرمزگان یکشنبه دراین مراسم گفت : درحال حاضر 800 ورزشکار به صورت سامان یافته در رشته ورزشی جودو در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
کشاورز تصریح کرد: جودو استان درجایگاه خوبی قرار دارد و از ظرفیت های بالایی برای رشد و درخشش در سطوح ملی و بین المللی برخوردار است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
وی یکی از مشکلات این هیات را نداشتن خانه جودو عنوان کرد و گفت: به دنبال رایزنی های انجام شده و با توجه به تعامل خوب هیات جودو هرمزگان با اداره کل ورزش و جوانان استان، امیدوار به ساخت این خانه در آینده ای نزدیک هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این مجمع بیان داشت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم ، ساخت خانه جودو استان در آینده ای نزدیک آغاز می شود.
غلامعلی دانشور تصریح کرد: هزینه کرد و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در ساخت اماکن ورزشی و کمک به باشگاه ها پس از تایید اداره کل ورزش و جوانان به عنوان مالیات محسوب می شود که این امر فرصت خوبی برای فعالان عرصه اقتصادی است.
منبع: ایبنا
ارسال نظرات