راه اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستان نمین

فرماندار نمین از راه اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی و برگزاری منظم دوره های آموزشی مقابله باآسیب های اجتماعی در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت : راه اندازی این پایگاه برای شناسایی ، پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی در شهرستان ضروری است .
کد خبر: ۸۸۸۸۱۷۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به گزاش  خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فرهاد عبدالعلی پور در حاشیه دیدار با کارکنان بهزیستی نمین افزود:  هفته بهزیستی همچنین دستگاه غربالگری بینایی، روستا مهد روستای کله سر و پایگاه سلامت شهرستان نمین با اعتباری بالغ بر 630 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: دولت سالانه در این شهرستان بالغ بر 14 میلیارد ریال مستمری به بیش از 549 نفر از مددجویان بهزیستی پرداخت می کند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان نمین هم در این دیدار گفت: در سال 95 بالغ بر یک میلیارد ریال کمک هزینه وعده های غذای گرم به روستا مهدهای شهرستان پرداخت شده است.
رضایی افزود:25 مهد در شهرستان فعالیت می کنند که 20 مهد در روستاها و 5 مهد در محدوده شهری در حال ارایه خدمات هستند.
وی اظهار داشت:تحویل وسایل توانبخشی،غربالگری نوزادان،بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی،وام های خوداشتغالی،کاشت حلزون و تهیه جهیزیه از جمله اقدامات بهزیستی در راستای کمک به مددجویان است.
رییس اداره بهزیستی نمین گفت: تشکیل 15 تیم اجتماع محور،دو گروه همیار زنان سرپرست خانوار و آموزش مهارتهای زندگی،پیش از ازدواج و زندگی خانوادگی از جمله اقدامات دیگر این اداره است.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع می باشد.
منبع: ایرنا 
ارسال نظرات