قهرمانی منطقه شمالغرب در مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال

منطقه شمالغرب در مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال که به میزبانی این منطقه برگزار شد موفق به کسب مقام نخست این رقابت ها شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۷۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم اختتامییه مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال با حضور رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران، مدیر، معاونین، روسا مراکز و واحد های ستادی شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب برگزار شد.

در آغاز این مراسم مهندس الماس پورزاهدی مدیر منطقه شمالغرب ضمن خیر مقدم گویی گفت: شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران همواره با یاری و همراهی های مدیر عامل محترم جناب آقای جعفری نسب در عرصه ورزش پیشرو بوده و با وجود کاستی ها کوچکترین خللی در زمینه ورزش در این شرکت رخ نداده است چرا که ما اعتقاد داریم عقل سالم در تن سالم بوده و ورزش همواره به کار و زندگی روزمره اجتماعی اثر مثبتی خواهد داشت.

در این مراسم اکبر میرزائی رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی منطقه شمالغرب نتایج این دوره از مسابقات، گفت: به ترتیب تیم منطقه شمالغرب به سرپرستی مهدی قربانلو و مربی گری صمد داغستانی مقام نخست، تیم منطقه خوزستان به سرپرستی علی حمید و مربی گری علی آهنجان مقام دوم و تیم منطقه اصفهان به سرپرستی مهدس ساکی و مربی گری محمد طاهری موفق به کسب مقام سوم شدند.

لازم به ذکر است کاپ اخلاق این دوره ازمسابقات به تیم منطقه لرستان اهدا شد.

ارسال نظرات