انتشار کتاب «سی روز همگام با رسول الله (ص)» در شهرری

خبرگزاری بسیج: کتاب «سی روز همگام با رسول الله (ص)» نوشته لیلا انصاری، از سوی انتشارات سمیع در شهرستان ری منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۳۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در پیشگفتار این کتاب می خوانیم: انسان موجودیست اجتماعی و این ویژگی، او را به ایجاد ارتباط  وا می‌دارد. او برای برقراری این ارتباط نیازمند ابزار است. " خط و زبان" و این دو از وسایل مهم ارتباط می‌باشد که البته هر دو از طرف خداوند صمد، به انسان اعطا شده است. همان‌گونه که در قرآن نیز آمده است.

انسان از لحاظ چند بعدی بودنش دارای چندین نوع ارتباط است: ارتباط انسان با خدا،  ارتباط انسان با خود،ارتباط انسان با دیگر انسان‌ها وارتباط انسان با طیبعت.

این کتاب در مورد ارتباط انسان با خداوند بحث می‌کند. وسیله ارتباطی انسان با خدا از طریق عبادات برقرار می‌شود و دعا هم نوعی عبادت است و به تبع وسیله‌ی برای ارتباط با خداوند است. ایجاد این ارتباط نیاز به مهارت‌های لازم دارد تا این ارتباط به زیباترین صورت شکل پذیرد. لذا مانند دیگر مهارت‌ها نیازمند فراگیری آن‌ها هستیم. برای این دوره آموزشی مراجعه به اهل فن ضروری به نظر می‌رسد. افرادی که شایستگی و تخصص لازم را دارند انسان‌هایی که بهترین و زیباترین ارتباط را با خداوند مجیب دارند؛ بارزترین این انسان‌ها پیامبران و ائمه معصومین (ع)  هستند.

کتاب «سی روز همگام با رسول الله (ص)» نوشته لیلا  انصاری، در قطع رقعی با 192 صفحه از سوی انتشارات سمیع منتشر شد.

 

ارسال نظرات