امام جمعه شهرستان ری:

دری از درهای بهشت برای افرادی که به ایتام و نیازمندان کمک می کنند باز می شود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان ری به مناسبت هفته بهزیستی با مسئولان و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان ری دیدار کرد و از خدمات و تلاش های پرسنل خدوم این اداره قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۳۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگاراستان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی شاهچراغی، امام جمعه شهرستان ری در این دیدار پس از اقامه نماز جماعت، در جمع پرسنل اداره بهزیستی شهرستان ری با تاکید بر اینکه خدمت به نیازمندان و افراد بی سرپرست اجر و منزلت بسیار بالایی نزد خداوند متعال دارد، خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) هنگامی که به معراج رفتند، به همراه جبرئیل تمام آسمان ها را طی کردند تا به عرش خداوند رسیدند؛ ایشان هنگام بازگشت فرمودند: جهنم 7 در دارد و بهشت یک در بیشتر و 8 در دارد. بر روی یکی از درهای بهشت چهار جمله نوشته بود که نشان می دهد اقدامات و فعالیت های پرسنل بهزیستی زندگی به سبک بهشت و محصول آن ورود به بهشت است و خادمان این نهاد خدمتگزار چون با ایمان و اعتقاد کار می کنند و به افراد نیازمند خدمت می کنند از این در وارد بهشت خواهند شد.

شاهچراغی افزود: اگر کسی دل یتیمی را شاد کند و خدمتی برای او انجام دهد، مهر ورزی به خانواده های بی سرپرست، بازکردن گره از مشکلات مردم و گام برداشتن برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بویژه مسلمانان، رسیدگی به امور مساکین و فقرا شادی پیامبر و خداوند را به دنبال دارد و در بهشت به روی او باز می شود.

وی خاطرنشان کرد: دایره خدمات بهزیستی بسیار گسترده است و با این همه موضوعات، اقدامات و فعالیت هایی که شما برای افراد زیر پوشش بویژه ایتام و خانواده های بی سرپرست انجام می دهید قطعا جایگاه خوبی در عرش خداوند خواهید داشت.

امام جمعه شهرستان ری، بر نشر این حدیث تاکید و خاطر نشان کرد: این حدیث را باید به خط خوش بنویسید و در معرض دید عموم قرار دهید تا هم کارمندان سازمان بهزیستی و هم ارباب رجوع و کسانی که از بیرون برای انجام کارهایشان به اینجا می آیند از فیوضات این حدیث بهره مند شوند.

 

 

 

  

ارسال نظرات