افتتاح طرح هجرت سه:

اردوهای جهادی طرح هجرت ۳ در شهرستان نیمروز آغاز شد

اردوی طرح هجرت سه با حضور260دانش آموز بسیجی در شهرستان نیمروز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۹۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ؛ جانشین سپاه شهرستان نیمروز یکی از طرح های اوقات فراغت دانش اموزان را طرح هجرت سه عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در این طرح به فعالیت هایی مانند بهسازی، زیباسازی و مرمت مدارس می پردازند و مدت فعالیت آنان در طرح هجرت سه از ۲۶ تیر تا ۱۵ شهریور است.

سرگرد حسین نکوئی افزود: در شهرستان نیمروز بیش از هشت مدرسه جهت مرمت و تعمیرات جزئی در قالب طرح هجرت سه در نظر گرفته شده است از این تعداد دو مدرسه عشایری در دهستان سفیدآبه و ۶ مدرسه در بخش مرکزی و بخش صابری شهرهستان هستند.

وی ادامه داد: اهداف اجرای طرح هجرت سه مشارکت داشتن دانش آموزان بسیجی در فعالیت های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آشنایی آنها در زمینه اشتغال است طرح هجرت باعث خود باوری و نشاط روحی دانش آموزان می شود.

جانشین ناحیه نیمروز بیان داشت: با اجرای این طرح گام مناسبی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به کارگیری دانش آموزان وغنی سازی اوقات فراغت آنان برداشته شده است.

وی تاکید کرد: شناسایی هدایت و به کارگیری قابلیت ها، توانمندی ها، تجربیات و تخصص دانش آموزان و آشنایی با فرهنگ کار و جهاد از مهمترین اهداف این طرح است.

نکوئی با اشاره به اینکه اجرای این طرح سبب افزایش وابستگی دانش آموزان به مدارس و در نتیجه حفظ فضاهای آموزشی شده است اظهار کرد: در این مدت دانش آموزان به ارتقای معرفت دینی و حضور در حلقه های صالحین خواهند پرداخت.
ارسال نظرات