گزارش تصویری/

کارگاه آموزشی آیین همسرداری و مهارت فرزند پروری در روستای مزرعه نو

به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت کانون بسیج خواهران شهر عقدا و شورای اسلامی روستای مزرعه نو کارگاه آموزشی آیین همسرداری و مهارت فرزند پروری در روستای مزرعه نو عقدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۲۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا ،به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت کانون بسیج خواهران شهر عقدا و شورای اسلامی روستای مزرعه نو کارگاه آموزشی آیین همسرداری و مهارت فرزند پروری با حضور حجه الاسلام قاسم حیدری استاد حوزه و دانشگاه مشهد و یکی از کارشناسان امور خانواده برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی جمعی از زوجهای جوان این روستا با انواع روشهای محبت آمیز با یکدیگر در زندگی زناشویی و نیز تربیت فرزندان آشنا شدند نکته قابل اهمیت استقبال خوب زوجهای جوان روستای مزرعه نو از این کارگاه و رضایت آنها از موارد مطرح شده آموزشی و دستورالعملهای تربیتی بود.

"کردی" مسئول بسیج خواهران بخش عقدا هدف از تشکیل این کارگاه را آموزش و توجیه خانواده ها در برخوردهای پسندیده و زیبا و گرمی بخشیدن به کانون خانواده ها و جلوگیری از مساله طلاق و نیز تربیت فرزندان صالح در خانواده ها و جامعه دانست و بر برگزاری چنین کلاسهایی در سایر روستاهای بخش عقدا در آینده تاکید کرد همچنین کلاس آموزشی و مشاوره ای برای دختران در مورد آموزشهای قبل از ازدواج در نوبتی دیگر در این روستا برگزار شد.
ارسال نظرات