خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

سپاه بازوی محرک انقلاب است/ بعضی ها در داخل کشور با استکبار جهانی همسو هستند

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء، فرمانده سپاه بوکان و جمع کثیری از بسیجیان در مسجد حضرت فاطمه (س) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۶۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی طی سخنانی سپاه را به عنوان بازوی محرک انقلاب معرفی کرد و عنوان نمود: هر جا که دشمنان انقلاب اسلامی طی 38 سال گذشته خواستند انقلاب را بشکنند سپاه همچون سدی محکم در برابر این توطئه ها ایستاد و با دادن خون ها از این کشور دفاع کرد.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی افزود: بی گمان تمام نیروهای نظامی کشور یک لشگر هستند و همه با هم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب از کشور دفاع میکنند ولی سپاه به علت مردمی بودن بیش از همیشه اکنون مورد هجوم استکبار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: متاسفانه اکنون شاهد هستیم بعضی ها در داخل کشور با دشمنان خونی انقلاب اسلامی هم سخن شده و همه فداکاری های سپاه را در طول 38 سال گذشته نادیده می گیرند و به جای بهره مندی از این نیروی پرتوان مردمی برای آبادانی ایران با شرکت های خارجی قرار داد می بندند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: بی گمان دشمنان انقلاب از بیخ تا دندان مسلح هستند ولی عمل انقلابی مردان بی ادعایی همچون تهرانی مقدم ها، باکری ها، سلیمانی ها ،لرزه بر اندام آنان انداخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر در تمام عرصه های کشور دارای برنامه های مدونی بودیم که اکنون در مسائل نظامی شاهد آنیم کشور دیگر هیچ نیاز وابستگی به دول خارجی نداشت و ما می توانستیم اکنون در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و... در منطقه و حتی جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان اشاره کرد و گفت: انجام رسالت روحانیت و تبلیغ دین و اشاعه ی فرهنگ اسلامی از جمله وظایف مسئول نمایندگی در سپاه است که حجت الاسلام خدائی فام در دوران در دوران حضورش در بوکان این مهم را به نحو احسن به سرانجام رساند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی در ادامه حجت الاسلام فتحی ار نیز فردی با شاخصه های کاملا انقلابی دانسته و ابراز امیدواری کرد که وی نیز بتواند رسالت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان را همچون مسئول قبلی آن ادامه دهند و تلاش وافری برای هم گرایی با روحانیون منطقه نیز داشته باشند.

در این مراسم فرمانده سپاه بوکان حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء را در این مراسم تداعی کننده خاطرات شیرین لشکر 31 عاشورا در زمان هشت سال دفاع مقدس دانست.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی عنوان کرد: لشگر 31 عاشورا یا همان لشگر خوبان برای مردم منطقه بویژه آذری زبان ها تداعی کننده رشادت ها و جانفشانی های بی مثالی است که فرمانده آن را شهید باکری برعهده داشت و حجت الاسلام سرایی نیز یادگار همان لشگر خوبان است.

وی در ادامه سخنان خود حجت الاسلام خدائی فام را شخصی با تقوا معرفی کرد و افزود: وی در طول حضور خود در سپاه بوکان منشاء حرکات بسیار خوبی بودند و توانستند تعامل بسیار سازنده ای با علمای منطقه داشته باشند.

فرمانده سپاه بوکان حجت الاسلام فتحی را نیز شخصیتی والا برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با حضور وی ، دفتر نمایندگی ولی فغقیه در سپاه بوکان بیش از گذشته بتواند به اهداف والای خود برسد.

حجت الاسلام فتحی ضمن تشکر از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی خود را سرباز ولایت و انقلاب دانست و عنوان کرد با تمام وجود برای پیشبرد اهداف نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تلاش خواهد کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام تقی خدائی فام مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد و طی حکمی حجت الاسلام روح الله فتحی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات