بهرام بیرانوند در گفت‌و‌گو با «بسیج»:

هجمه به سپاه اقدام علیه امنیت ملی است

نماینده سابق مجلس گفت: سپاه به همراه ارتش و سایر نیروهای مسلح حافظان امنیت کشور هستند و هرکسی به هر بهانه‎ای به سپاه و سایر نیروهای مسلح تهاجم کند قطعا اقدام علیه امنیت ملی کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۲۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو هجمه‌های اخیر صورت گرفته به فعالیت‎های عمرانی و سازندگی سپاه پاسداران تصریح کرد: ورود نه تنها سپاه بلکه سایر نیروهای مسلح به عرصه سازندگی مجوزش را قانون اساسی داده است که در زمان صلح نیروهای مسلح می‎توانند از امکاناتشان برای سازندگی کشور استفاده کنند، لذا آنهایی که به ورود سپاه به عرصه سازندگی انتقاد می‎کنند برای یکبار هم که شده قانون اساسی را بخوانند.

بیرانوند مطرح کرد: به نظر می‎آید حمله‎هایی که الان به سپاه صورت می‎گیرد خواست دشمنان بیرون مرزی است یا برای به دست آوردن دل آنهایی  است که خارج از کشور هستند نشستند تا شاید سکه‎ای در ته کاسه گدایی آنها بیندازند!

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: سپاه به همراه ارتش و سایر نیروهای مسلح حافظان امنیت کشور هستند و هرکسی به هر بهانه‎ای به سپاه و سایر نیروهای مسلح تهاجم کند قطعا اقدام علیه امنیت ملی کرده است.

ارسال نظرات