جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های بسیج برای دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ بسیجی در بین آنان موضوعی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۵۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج ازاردبیل،‌ سردار فرهنگ مستعد حصاری  در حاشیه بازدید از کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های بسیج برای دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ بسیجی در بین آنان موضوعی است که بایدمورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: داشتن محتوا و غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مرتبط با بسیج نیازمند مشارکت مسئولان مربوطه است که باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی در بین دانش‌آموزان را نه تنها در مدارس بلکه خارج از مدارس نیز ترویج دهیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: انتظار ما از همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی این است که برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تلاش کنند تا بتوانیم از این طریق بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد پرورش دانش‌آموزان انقلابی و فرهنگی در سطح استان باشیم.

مستعد حصاری بیان کرد: اردوهای طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی که همه ساله در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود بسیار موفق بوده و انتظار ما از مسئولان مربوطه این است که با ارتقای مسئولیت‌پذیری و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه در بین دانش‌آموزان بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: جامعه دانش‌آموزی باید از یک حرکت تربیتی و فرهنگی جامع و مدون در مدارس و تشکل‌های فرهنگی و بسیج برخوردار باشند و باید زمینه فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی را در مدارس و خارج از مدرسه در بین دانش‌آموزان فراهم کنیم و بتوانیم مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: طرح هجرت نیز به عنوان یکی از طرح‌های جهادی با جدیت و اهتمام ویژه اجرا می‌شود و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی را به دنبال داشته است که یکی از این موارد ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد در بین مردم و حس همدلی و همکاری با اقشار محروم جامعه است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات