رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: براساس ابلاغیه فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال استان اردبیل در بین هیئت‌های استان‌های کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۶۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، صمد نوتاش در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس ابلاغیه فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال استان اردبیل در سال 95 در بین هیئت‌های استان‌های کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد که این موفقیت را به جامعه فوتبال استان اردبیل تبریک می‌گوییم و این موفقیت در سایه تلاش مسئولان ورزشی، پیشکسوتان ورزشی، مدیران فوتبال و اهالی فوتبال به وجود آمده است.

وی با اشاره به این که هیئت فوتبال استان اردبیل براساس ارزیابی فدراسیون در شاخص‌های مختلف توانست در بین استان‌های کشور رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، افزود: این یک موفقیت بزرگ برای هیئت فوتبال استان اردبیل است که نشان از توسعه و پیشرفت فوتبال اردبیل است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با توجه به این که هیئت فوتبال استان اردبیل برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی را برای رشد و توسعه فوتبال پیش‌بینی کرده است نیاز است در این زمینه همه ساله برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا بتوانیم در رشد و توسعه فوتبال نقش اساسی داشته باشیم.

نوتاش بیان کرد: برگزاری استعدادیابی‌های فوتبال در بین بانوان و آقایان یکی از اولویت‌های هیئت فوتبال استان اردبیل است که این استعدادیابی‌ها همه‌ساله به صورت منظم و باشکوه برگزار می‌شود و برای امسال نیز برنامه‌ریزی شده در بین سنین پایه استعدادیابی فوتبال برگزار شود.

وی از برنامه‌ریزی برای آغاز استعدادیابی فوتبال در شهرستان‌های مختلف خبر داد و افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار زیادی در رشته فوتبال دارد که با اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود این ظرفیت‌ها به طور همه‌جانبه شکوفا شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برگزاری منظم لیگ فوتبال و فوتسال استان اردبیل خبر داد و گفت: لیگ فوتبال و فوتسال به طور منظم برگزار می‌شود که دستاوردهای بسیار زیادی در رشد و توسعه فوتبال داشته است.

نوتاش اظهار کرد: در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش فوتبال در اردبیل وجود دارد به طوی که سه فوتبالیست بانوی اردبیلی آماده حضور در تیم ملی هستند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای فوتبال بانوان است.

وی از رشد و توسعه داوری بانوان و آقایان در اردبیل خبر داد و بیان کرد:‌ هم‌اکنون در رشته فوتبال و وفوتسال داوران آقا و خانم از استان اردبیل در سطح نخست لیگ کشور سوت می‌زنند که روز به روز بر رشد و توسعه داوری استان اردبیل افزوده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند فوتبال اردبیل در مسیر رشد و توسعه خود را طی کندو برای این که بتوانیم در ورزش فوتبال حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم نیازمند اسپانسرها و بخش خصوصی هستیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات