خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مسئولیت در تبریز، امانتی سنگین است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، با بیان اینکه مسئولیت در تبریز، امانتی سنگین است، اظهار کرد: بنده در تمام طول دوران مسئولیت خود همواره در مسیر یادگیری بوده ام و اگر توفیقی در حوزه خدمات خود داشته ام به واسطه دانش و تجربه همکاران بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۵۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی افزود: امیدوارم در این شرکت نیز از همکارانم یاد بگیرم تا بتوانیم در کنار هم در مسیر رشد و شکوفایی گام برداریم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در دوره پیک مصرف برق هستیم و بنا به ضرورت، باید اجرای طرح های پیک سایی را در اولویت قرار دهیم.

کاظمی گفت: کاهش تلفات شبکه توزیع برق نیز از دغدغه های چند ساله ای است که نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است تا کاهش یافته و تثبیت شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره گیری از فناوری های نوین تأکید کرد: بهبود دائمی و مستمر در زمینه های مختلف فعالیت در گرو بهره گیری از فناوری های نوین است و باید در این زمینه تحقیقات و بازنگری های لازم انجام بگیرد.

عادل کاظمی در پایان به لزوم وصول مطالبات شرکت و توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی اشاره کرد و گفت:‌ در وهله اول هدف از فعالیت در حوزه خدمات رسانی، رضایتمندی مردم است و تنها توشه دنیا و آخرت، همین خواهد بود.

 در این آیین از خدمات افشین روشن میلانی به عنوان مدیرعامل سابق و ‌حبیب الله نهال پروری به عنوان سرپرست شرکت قدردانی و عادل کاظمی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها