سرمربی صالحین حوزه مقاومت امام حسین (ع ) ناحیه خرم آباد

تنها راه رهایی از مشکلات و تحریم ها عمل به اقتصاد مقاومتی است

سرمربی صالحین حوزه مقاومت امام حسین (ع ) ناحیه خرم آباد گفت : تنها راه رهایی از مشکلات تحریم ها را عمل به اقتصاد مقاومتی است ،به طوریکه ما باید تولیدات غیرنفتی را در این راستا افزایش دهیم تا باعث کاهش صادرات نفت شویم.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۰۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام علیزاده در نشست فصلی هیئت عاشقان ولایت با که حضور فرماندهان پایگاهها ،حوزه ها ، مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین با هدف تقویت بنیه فکری، اعتقادی، اخلاقی و تربیتی در حوزه مقاومت امام حسین (ع) ناحیه خرم آباد و در سالروز شهادت امام جعفرصادق ع برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه فعالیت حلقه های تربیتی صالحین چند سالی است که شروع شده و اگر بخواهیم در زمینه رفتاری نوجوانان به خوبی عمل کنیم این حلقه های صالحین یک کار تاثیر گذار است که بایستی با کیفیت مطلوب اجرا شوند.

وی افزود: باید در حلقه های صالحین از افراد نخبه استفاده کنیم تا در کنار تزکیه نفس و ایمان و خودباوری شاهد کیفیت بخشی حلقه های صالحین و شکوفایی استعداهای جوانان بسیجی در عرصه های فرهنگی، علمی و غیره شویم.

 

سرمربی صالحین حوزه مقاومت امام حسین (ع ) ناحیه خرم آباد عنوان کرد: هدف از تشکیل هیئت عاشقان ولایت فرهنگ سازی فرهنگ دینی، مذهبی و ولایی در جامعه است به طوریکه با رفتار و اخلاق و عملمان به معرفی اسلام توام با ولایت بپردازیم.

 

وی بیان کرد: ما امروز در جامعه با فقر فرهنگی روبرو هستیم که بایستی برابر حملات دشمنان از طریق فرهنگی مقابله کنیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت:تنها راه رهایی از مشکلات تحریم ها را عمل به اقتصاد مقاومتی است.به طوریکه ما باید تولیدات غیرنفتی را در این راستا افزایش دهیم تا باعث کاهش صادرات نفت شویم.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید صرفه جویی در مصارف روزانه را فرهنگ سازی کنیم و اسراف را کنار بگذاریم تا اینکه باعث تبدیل مصرف گرایی به تولید گرایی شویم.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات