مشاور استاندار لرستان

زن هر اندازه متین تر و با وقار تر باشد به احترامش افزوده می شود

مشاور استاندار لرستان گفت : زن هر اندازه متین تر و با وقارتر و عفیف تر حرکت کند و خود را در معرض نمایش برای مردان نگذارد بر احترامش افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۳۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان لیلا سلاحورزی در مراسم مراسم اختتامیه عفاف و حجاب با مشارکت بسیج پایگاه حضرت مریم(س) تحت امر حوزه حضرت مریم (س) و امربه معروف ونهی ازمنکر کوی سازمانی لشگر ۸۴ برگزار شد اظهار داشت : دعوت به مشارکت اجتماعی صیانت از حریم خانواده و لزوم حجاب و ترویج وظیفه ی فرد فرد ما است و اینکه مختص به قشر خاصی نیست ،

وی افزودبرای هرچیز زکاتی است و زکات زیبایی پاکدامنی و حجاب است، وظیفه ی پوشش که اسلام برای زنان مقرر کرده بدین معنی نیست که از خانه بیرون نروند ، زندانی کردن زن و حبس زنان در دین اسلام مطرح نیست.

مشاور استاندار لرستان عنوان کرد: در برخی کشورهای قدیم مثل ایران و هند ، چنین چیزهای وجود داشته ولی در اسلام وجود ندارد ، و پوشش زن در اسلام این است که زن در معاشرت خود با مردان بدن خود را بپوشاند و به جلوه گری و خودنمایی نپردازد .

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان خاطر نشان کرد: زن هر اندازه متین تر و با وقارتر و عفیف تر حرکت کند و خود را در معرض نمایش برای مردان نگذارد بر احترامش افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات هفته عفاف و حجاب تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات