محمدعلی شاه‌حسینی عنوان کرد؛

رفع مشکل مسکن اولویت نخست مددجویان شهرستان اشکذر

محمدعلی شاه‌حسینی رفع مشکل مسکن را اولویت نخست مددجویان شهرستان اشکذر عنوان کرد و از آمادگی فرمانداری برای تسریع درروند تحقق این هدف خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۳۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد رفع مشکل مسکن را اولویت نخست مددجویان این شهرستان دانست و تصریح نمود: فرمانداری اشکذر آمادگی دارد شرایط لازم را برای تحقق این هدف محیا کند.

محسن علیزاده نیز در صحبت‌های خود بابیان اینکه کمیته امداد در خصوص پرداخت تسهیلات و ارائه خدمت با محوریت مسکن و اشتغال محدودیتی ندارد افزود: مددجویان فاقد مسکن دارای شرایط دریافت، حداکثر تا 3 سال آینده خانه‌دار خواهند شد و این امر در مورد کسانی که آورده داشته باشند سریع‌تر خواهد بود.

وی رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) را ارائه خدمات به مددجویان باهدف تکیه‌بر خود عنوان کرد و خاطرنشان نمود: کمیته امداد اطلاعات جامعی در خصوص مددجویان نیازمند تهیه نموده و آمادگی دارد به نیازمندان جدید نیز خدمت‌رسانی کند.

علیزاده با تشریح خدمات مجموعه تحت امر خود ابراز داشت: این نهاد در زمینه‌های درمانی و تحصیلی نیز اقدامات مؤثری در شهرستان اشکذر انجام داده است که اعزام دندان‌پزشک به مناطق روستایی بخش خضرآباد ازجمله آن‌هاست.

ارسال نظرات