امام‌جمعه شهرستان ازنا:

زن باحجاب و عفاف می‌تواند بهتر در جامعه نقش‌آفرینی کند

امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: زنان حضورشان در جامعه الزامی و ضروری است وزنان می‌تواند نقش خود را در جامعه به همراه عفاف و حجاب بهتر انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۴۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاه‌چراغی امام‌جمعه شهرستان ازنا ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام صادق (ع)، اظهار داشت: شیعه مدیون فعالیت‌های فرهنگی و علمی امام صادق (ع) است چراکه ایشان مذهب و ارکان شیعه را به همگان معرفی کردند و به خاطر این فعالیت‌های مذهب شیعه را مذهب جعفری می‌خوانند.
وی با اشاره به وجود نازنین حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران خاطرنشان کرد: حرم حضرت معصومه یک فرصت مناسبی است که بایدان را غنیمت بشماریم زیرا که حرم حضرت معصومه (س) قرارگاه نشر علوم انسانی و اسلامی در جهان اسلام شده است.

شاه‌چراغی سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت و افزود: اسلام هرگز مخالف حضور زنان در جامعه نبوده و در نظام اسلامی ما نیز از دیدگاه بنیان‌گذار انقلاب و رهبری معظم هم این‌گونه است زنان حضورشان در جامعه الزامی و ضروری است وزنان می‌تواند نقش خود را در جامعه به همراه عفاف و حجاب بهتر انجام دهند.
وی افزود: نباید زنان در جامعه به‌گونه‌ای لباس بپوشند که بازیچه و ملعبه مردان هوس ران قرار بگیرند تا از آن‌ها سو استفاده کنند و زن را با عفاف و حجاب خود می‌تواند در جامعه نقش بسزایی داشته باشند.
امام‌جمعه شهرستان ازنا با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زنان زمان جنگ نقش بسیار مهمی را ایفا کردند شاید زنان در جنگ حضور نداشتند اما این مادران و همسران و خواهران رزمندگان بودند که آن‌ها را برای جنگ آماده می‌کردند. و باید زنان امروز جامعه ما نیز این‌گونه نقش خودشان را ایفا کنند.
وی از مواضع انقلابی جناب دکتر ظریف وزیر خارجه در مصاحبه با شبکه CNN تشکر کرد و در ادامه فرمود: که ما هر زمان در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردیم پیروز شدیم که در این چهار دهه از انقلاب ان را به‌خوبی احساس کرده‌ایم.
شاه‌چراغی از مسئولان تقاضا کرد: که در مقابل دشمنان انقلاب کوتاه نیایند و با سخنان و افکار نسنجیده دشمن را جسور نکنند که در همه مسائل حتی خط قرمزهای رهبر معظم انقلاب و ما ازجمله سپاه پاسداران که یکی از ارکان انقلاب اسلامی و جز قانون اساسی ماست هدف هجمه تحریم‌ها و آماج تهمت‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات