امام‌جمعه بیرانشهر:

برجام هیچ پر از تهی

امام‌جمعه بیرانشهر گفت: از قضیه برجام دو سال است که می‌گذرد و امید می‌رفت گشایش‌های به وجود بیاید اما متأسفانه هنوز در سفره مردم اتفاقی نیافته است.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۵۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد نظری، امام‌جمعه بیرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرانشهر با اشاره به قرارداد بین‌المللی ایران با شش کشور جهان گفت: از قضیه برجام دو سال است که می‌گذرد و امید می‌رفت گشایش‌های به وجود بیاید اما متأسفانه هنوز در سفره مردم اتفاقی نیافته است.
محمد نظری بابیان اینکه وضعیت معیشت مردم از نتایج برجام است بیان کرد: وقتی دولت دلش به حال مردم نسوزد و تدبیری برای مهار گرانی بعضی از اجناس نداشته باشد وضیعت همین خواهد بود.
وی با اشاره به تحریم‌های هفته گذشته آمریکا علیه ایران گفت: دستگاه دیپلماسی در بعد بین‌الملل باغیرت به میدان بیاید و دنبال احقاق مردم باشد.
وی تأکید کرد: با این اعمال کشورهای اروپایی و غربی قابل‌قبول نیست برای مردم که غیرت دینی، فرهنگی ایران اسلامی با چندین هزار سال قدمت کسی حق ندارد به دین، آیین و تمدن این‌طور پشت پا بزند.
امام‌جمعه بیرانشهر اضافه کرد: امیدواریم کابینه جدید که ریس جمهور معرفی خواهد کرد افرادی باغیرت، جسور، کارآمد انقلابی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات