برگزاری مصاحبه دکترای دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوج

برای اولین بار آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۲۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اینکه تا پیش از این برگزاری مصاحبه دکترای دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوجدانشجویان بومی استان برای انجام آزمون مصاحبه دکتری به تهران مسافرت می کردند گفت: توانمندی های علمی، ظرفیت های پژوهشی و امکانات دانشگاهی استان سبب شد تا مجوز برای برگزاری این آزمون اخذ شود.
محمودی با بیان اینکه در این مصاحبه هزار و 800 داوطلب پذیرفته شده در آزمون کتبی از سراسر کشور حضور دارند افزود: این تعداد داوطلب شامل 12 گروه آموزشی بوده که از هرگروه 3تا5نفر اساتید با مرتبه ی دانشیار،استاد تمام از داوطلبان مصاحبه می گیرند ودر پایان 55تا65نفر دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول به تحصیل می شوند.
وی گفت:در این مصاحبه که از امروز تا دوم مرداد ماه برگزار می شود و این تاریخ یک روز ( سوم مرداد ماه) برای داوطلبانی که موفق به مصاحبه نشدند تمدید خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به اینکه نتایج مصاحبه در نیمه ی دوم شهریور سالجاری از طریق سامانه دانشگاه آزاد اسلامی کشور اعلام و پذیرفته شدگان از مهرماه مشغول به تحصیل میشوند افزود: طی مدت مصاحبه اسکان داوطلبان و خانواده های آنها نیز تدارک دیده شد تا در شرایط مطلوبی آزمون برگزار شود.
ارسال نظرات