کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز در راه اندازی طرح سیماک

کد خبر: ۸۸۹۰۵۵۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
استاندار در دیدار با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز در راه اندازی طرح سیماکشرکت پست ایران در یاسوج گفت: این استان آمادگی دارد از همه طرح‌های از این دست که به رفاه مردم، حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم و واقعی کالا کمک می‌کند، حمایت کند.
سیدموسی خادمی، استفاده از فضاهای جدید ارتباطی به ویژه فضای مجازی و فناوری‌های نوین در دولت تدبیر و امید را بی سابقه خواند و افزود: گذر از سنت به مدرنیته و ورود شرکت پست به فضاهای نوین و فناوری‌های روز دنیا قابل تقدیر است.
وی بر ظرفیت‌های اقتصادی و تنوع محصولات استان به ویژه صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی فروشگاه‌های مجازی علاوه بر سفارش آنلاین و عرضه مستقیم محصولات، می‌توان گامی بزرگ در حذف دلالی‌ها و واسطه گری‌ها برداشت.
استاندار از اعلام آمادگی استان برای تقویت و کمک به بهبود وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت پست خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست ایران هم در این نشست، کهگیلویه وبویراحمد را جزو استان‌های پیشگام در اجرای طرح مهم سیماک به ویژه طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: طرح سیماک از جمله طرح‌های مورد تاکید دولت و مجلس شورای اسلامی است.
حسین مهری افزود: با اینکه این طرح هنوز در خیلی از استان‌های بزرگ کشور راه اندازی نشده، اما کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز در راه اندازی آن است و این درایت و هوشمندی مدیریت استان را می‌رساند.
وی، برای توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات استان به فناوری‌های نوین اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: می‌توان با راه اندازی فروشگاه‌های مجازی به واقعی سازی قیمت‌ها و کمک به فروش محصولات استان گامی مهم برداشت.
حسین مهری، طرح سیماک را طرحی مهم برای صدور مجوزهای ساخت و ساز با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله سازمان نظام مهندسی، شهرداری ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خواند.
وی ادامه داد: راه اندازی این طرح از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات