فرمانده سپاه فنوج:

اولویت اول سپاه حل مشکلات مناطق محروم/ بسیج سازندگی فنوج به کمک مردم شتافت

فرمانده سپاه شهرستان فنوج گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم اولویت اصلی سپاه در مناطق حروم کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۴۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
سرهنگ  پاسدارعلی‌اکبر حیرخشت  در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان فنوج و با هدف حل مشکلات مردم فنوج، برخی معضلات منطقه بررسی شده و نسبت به رفع آنها اقدام لازم صورت گرفته است.
وی افزود: کارشناسان بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی  و رفع مشکلات مناطق محروم از چندین روستای شهرستان فنوج نظیر کهن عیسی، جوگز بالا، بهشت آباد و فنون و زوار بازدید کردند.
فرمانده سپاه فنوج با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع محرومیت در این منطقه، بیان کرد: یکی از اقدامات محرومیت زدایی سپاه در این منطقه ساخت 6 واحد مسکونی برای مردم محروم منطقه بوده است که عملیات ساخت آن در حال انجام بوده و در آنده نزدیک نیز به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: از دیگر اقدامات محرومیت زدایی سپاه در شهرستان فنوج میتوان به طرح  تامین آب شرب مردم روستای چاه ننده  از توابع بخش مرکزی این  شهرستان اشاره کرد که با تامین اعتبار 100 میلیون ریال از سوی سپاه پاسداران زیرساختهای لازم آن فراهم شده است.
حیرخشت در پایان با تاکید بر اینکه اولویت سپاه تامین امنیت و حل مشکلات مردم مناطق محروم کشور است، تصریح کرد: حل مشکلات مطرح شده از سوی مردم محروم منطقه یکی از اولویت سپاه است و این مهم  با اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی در استان دنبال خواهد شد.
ارسال نظرات