استاندار زنجان:

دانشگاه باید از اندوخته های علمی خود در جهت ارتقاء کسب و کار بهره گیرد

امروزه که سرعت و پیشرفت علوم مختلف، زندگی بشر را تحت تاثیر تکنولوژی های ساخته دانشمندان قرار داده است، دانشگاه باید از اندوخته های علمی خود در جهت ارتقاء کسب و کار بهره گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۲۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانشگاه زنجان با ۴۲ سال سابقه فعالیت به بلوغ کامل دست یافته است.

اسدا.. درویش امیری افزود: هم اکنون دانشگاه زنجان با وجود ۱۰هزار و ۴۰۰ دانشجو، بیش از ۴۰۰ عضو هیئت علمی و ۴۲ سال سابقه فعالیت مستمر در زنجان، به بلوغ کامل رسیده و بیش از گذشته از آن انتظار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه آموزش عالی حرکتی هماهنگ و توأم داشته باشد، اظهار داشت:اعضای هیئت علمی، اساتید و فعالین آموزش عالی استان باید به رشد، تکامل و تعالی دانشگاه نسبت به گذشته سرعت دهند.

استاندار زنجان تصریح کرد: دانشگاه زنجان از سال ۱۳۵۴بعنوان مرکز آموزش عالی کار خود را در زنجان آغاز کرد، در سال ۱۳۶۸ ارتقاء یافت و امروزه دانشگاه زنجان یکی از دانشگاه های برتر در میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به شمار می آید.

اسدا.. درویش امیری با اشاره به اینکه مدیران دانشگاهی استان در فضایی به دور از حاشیه به خدمتگزاری در حوزه علم و معرفت می پردازند، افزود: من همواره خود را سرباز حوزه و دانشگاه می دانم و از هیچ خدمتی دریغ نخواهم کرد و خود را بی نیاز از حوزه و دانشگاه نمی بینم.

وی در ادامه گفت: مشارکت ۷۵ درصدی ملت ایران در انتخابات اخیر ریاست جمهوری با تمام سلائق سیاسی درون نظام عامل سربلندی، اقتدار و اعتبار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و افکار عمومی جهانیان شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران پیروز اصلی انتخابات هستند و همه سلائق باید در راستای پیشرفت، اشتغال، تولید و تحقق شعار سال به دولت جدید کمک کنند، تصریح کرد: افزایش تولید، ایجاد اشتغال و دستیابی به توسعه کشور نیازمند همدلی و همراهی تمامی مدیران است.

اسدا.. درویش امیری با اشاره به اینکه دانشگاه مرکز تولید علم و دانش است، اظهار داشت: امروزه که سرعت و پیشرفت علوم مختلف، زندگی بشر را تحت تاثیر تکنولوژی های ساخته دانشمندان قرار داده است، دانشگاه باید از اندوخته های علمی خود در جهت ارتقاء کسب و کار بهره گیرد.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت:ضروری است دانشگاه ها به مراکز مهم تولید در کشور نزدیک تر شوند و در کنار صنعت، معدن و کشاورزی، حضوری مستمر و موثر داشته باشند.

ارسال نظرات