آیه الله طبرسی:

کوتاهی مسئولان در امر حکومتی نماز جمعه پذیرفتنی نیست

طبرسی بیان کرد: به هیچ عنوان کوتاهی مدیران و مسؤولان برای حضور در نماز جمعه پذیرفتنی نیست و باید در صورت مشاهده به آنها تذکر داده شود زیرا نمازجمعه امر حکومتی است.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۷۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در اجلاسیه ائمه جمعه استان که به میزبانی گتاب در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی که در این اجلاسیه بیان شد در نشست دیگری بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی، عمرانی، وحدت با مسئولان، کمک به محرومان و... از وظایف ائمه جمعه است، روستاهای ما سالم هستند باید کاری کنیم که سالم‌تر بمانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اگرچه حضور مسئولان ادارات و نهادها در صفوف اول نماز جمعه امری ضروری است اما گاهی مسائلی ایجاد می‌شود که قادر به حضور نیستند.

طبرسی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان کوتاهی مدیران و مسؤولان برای حضور در نماز جمعه پذیرفتنی نیست و باید در صورت مشاهده به آنها تذکر داده شود زیرا نمازجمعه امر حکومتی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سالگرد تاسیس نماز جمعه فرصت مناسبی برای بیان عملکرد نظام، امام راحل، شهدا و ارزش‌های انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از عملکرد سپاه و بسیج  به‌ویژه فعالیتی که در حوزه نماز جمعه دارند، گفت: سپاه و بسیج از بطن مردم بوده که گذشته از خدمات ارزنده‌ای که داشتند امروز شاهد جان‌فشانی آنها به‌عنوان مدافعان حرم هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها