مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان دلگان:

فعالیت های جهادی روح خدمت رسانی را در دانش آموزان افزایش می دهد/آغاز فعالیت 150 جهادگر دانش آموز در دلگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان دلگان اظهار داشت: 150 دانش آموزبسیجی در قالب 4گروه جهادی فعالیت خود را در 4منطقه شهرستان دلگان آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۶۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
علی بامری، مسئول بسیج سازندگی شهرستان دلگان درگفتگو باخبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  فعالیت های جهادی روح خدمت رسانی را در دانش آموزان افزایش داده و آنان را با مناطق محروم استان محل سکونتشان آشنا می کند تا در آینده با مسئولیت پذیری بیشتر وارد فضای کار و خدمت شوند.
وی با بیان اینکه فعالیت جهادگران در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 توسط بسیج دانش آموزی است واین فعالیت ها هر ساله در تابستان آغاز می شود، گفت: در تابستان امسال 150نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر اعم از شیعه وسنی  برای فعالیت های جهادی به روستاها ی هودیان، چاچیچی، جلگه چاه هاشم و بخش مرکزی دلگان اعزام شده تا به فعالیت های عمرانی و اموزشی بپردازند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه  دلگان افزود: علاقه دانش آموزان به فعالیت های عمرانی و ابادانی و حضور در مناطق محروم هر ساله افزایش می یابد و این برنامه اردویی همچون دوره ای آموزشی برای دانش آموزان می باشد.

بامری تصریح کرد: دانش آموزان جهادگر بسیجی در بازده زمانی یک ماه تعداد 4 مدرسه را مرمت، بازسازی، زیبا سازی، رنگ آمیزی خواهند کرد.
وی هدف از اجرای این طرح را پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، حفظ وایجاد حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و یادگری فنون عنوان کرد.
گفتنی است: این جهادگران در عرصه های فرهنگی،مذهبی،ورزشی،آموزشی ومحرومیت زدایی هم فعالیت خواهند داشت
ارسال نظرات