یک فعال اقتصادی بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

دولت دوازدهم راهکارهای عملی برای اقتصاد کشورمان در نظر بگیرد

سید حسن هاشمی گفت: دولت دوازدهم افرادی را در تیم اقتصادی انتخاب کند که بتوانند نسخه های درمانی را برای اقتصاد کشورمان تجویز کنند و راهکارهای اقتصادی را بکارگیرند که می‌تواند احیا کننده اقتصاد کشورمان باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
سید حسن هاشمی فعال اقتصادی بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد کشورمان در شرایط کنونی با مشکلاتی مواجه شده و با یک اقتصاد بیمار روبرو هستیم از اینرو  وزرایی که در حوزه اقتصادی می‌خواهند  ورود پیدا کنند باید بتواند اقتصاد بیمار کشورمان را درمان کند.

وی با بیان اینکه وزرای اقتصادی باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد راسخ داشته باشند افزود: بنا به گفته رهبری معظم انقلاب باید  اقتصاد کشورمان را مقاومتی کنیم از اینرو  افرادی  را نیاز داریم که با سازو کار اقتصاد مقاومتی آشنا باشند و نباید اقتصاد کشورمان را  سطحی نگرانه مدیریت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه فعالیت های  تولیدی در کشورمان بر روی یک منحنی نزولی  قرار گرفته اند این درحالی است که دولت دوازدهم افرادی را در تیم اقتصادی انتخاب کند که بتواند نقش موثری در  آسیب شناسی اقتصاد کشورمان داشته باشند از اینرو بتوانند نسخه های درمانی را برای اقتصاد کشورمان تجویز کنند و راهکارهای اقتصادی را بکارگیرند که می‌تواند احیا کننده اقتصاد کشورمان باشد.

ارسال نظرات