مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز؛

ظرفیت های موجود برای تعالی ورزش البرز را به کار گرفته ایم

مدیر باشگاه مقاومت البرز با تاکید براینکه این باشگاه در کنار ورزش البرز وبرای تعالی آن تلاش می کند گفت:تمام ظرفیت های موجود را برای حضور رشته های ورزشی مستعد البرز در لیگ های کشور به کار گرفته ایم.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج،مدیر باشگاه مقاومت البرز با تاکید براینکه این باشگاه در کنار ورزش البرز وبرای تعالی آن تلاش می کند گفت:تمام ظرفیت های موجود را برای حضور رشته های ورزشی مستعد البرز در لیگ های کشور به کار گرفته ایم.
 
 ظرفیت های موجود برای تعالی ورزش البرز را به کار گرفته ایم

اسفندیاری با قدردانی از حمایت های فرمانده سپاه استان البرز واعضای هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز گفت: در هفته های اخیر نشست های مستمری با مسئولان کشوری واستانی وبرخی باشگاه های مطرح کشور با موضوع توسعه فعالیت های باشگاه مقاومت داشته ایم و نتایج خوبی هم در برخی رشته ها حاصل شده که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز تیم فوتسال لیگ برتری بزرگسالان این باشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا تیم فصل جاری با کیفیت بهتر و توان بیشتری در مسابقات حاضر شود و به نظرم نمایش فنی تیم هم موید این موضوع است که مقاومت امسال نتایج بهتری در لیگ برتر فوتسال کسب خواهد کردضمن آنکه در خصوص تیم فوتبال نیز مقدمات حضور موفق تیم در لیگ سه کشور فراهم شده است.

وی در پایان گفت: سپاه اما حسن مجتبی ع البرز با احداث ده ها سالن ورزشی در نقاط مختلف استان و تیمداری در رشته های ورزشی مختلف نشان داده تکیه گاه خوبی برای ورزش البرز است واین توقع را داریم تا هیئت های ورزشی استانی همراهی و تعامل سازنده تری با این باشگاه در جهت گره گشایی مشکلات داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها