رئيس تبليغات اسلامی حاجی آباد:

حضرت فاطمه معصومه(س) چكيده‌ای از نور اهل بيت(ع) است

رئيس تبليغات اسلامي حاجي آباد گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) چكيده‌اي از نور اهل بيت(ع) است.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۶۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل درویشی رئيس تبليغات اسلامي حاجي آباد ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: آن حضرت(س) چکیده‌ای از نور اهل بیت(ع) هستند، برکتی بزرگ و بی‌نظیر که متوجه مردم ایران و قم شده و به یمن قدمش، علم و فقاهت در این شهر متبلور شده است و رسالت انبیا و اهل بیت(ع) جاری و ساری است.
 

وی تصریح کرد: عظمت وجودی آن حضرت بسیار بالا و افزون هست به‌گونه‌ای که به خیلی‌ها عزت داد و کرسی دانش را رونق بخشید و روایات زیادی از اهل بیت(ع) درباره این بانوی بزرگ وجود دارد آنچنان که زیارتش برابر با زیارت اهل بیت(ع) هست و زائرینش اهل بهشت خواهند بود.

 

این مسؤول با اشاره به حدیثی از آیت‌الله بهجت در خصوص ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان ساخت: آن حضرت(س) از قبیل امامزاده‌های مطلق نیست که هنگام زیارت ایشان زیارت‌نامه مطلق امامزاده‌ها خوانده شود، بلکه زیارت مخصوص به خود دارد زیرا در روایت آمده است که؛ «من زارها و جبت له الجنه، هر کس حضرت را زیارت کند، بهشت بر او واجب می‌شود» و اسرار بزرگی در این حدیث نهفته است.  

 

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد با تأکید بر الگوگیری دختران و زنان جامعه از سیره علمی و عملی حضرت معصومه(س) خاطرنشان ساخت: ایشان گنجینه‌ای از علم و معرفت است و دختران و زنان جامعه از روش و منش زندگی آن حضرت بهره ببرند.


ارسال نظرات