مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

گاز رسانی به جمعیت روستایی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۷۴ درصد جمعیت روستایی و ۹۹ درصد جمعیت شهری لرستان از نعمت گاز برخوردارند.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۱۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حشمت اله شمس خرم آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به شهر درب گنبد به زودی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با تکمیل خط ششم سراسری مشکل گازرسانی به شهر درب گنبد برطرف شده و به زودی عملیات اجرائی گازرسانی به این شهر شروع می شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده و با توجه به اینکه خط ششم سراسری گاز از استان لرستان و شهر کوهدشت عبور می کند، مجوز برداشت از خط ششم سراسری از شرکت ملی گاز به طور خاص برای شهر درب گنبد اخذ شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان عنوان کرد: برای گازرسانی به شهر درب گنبد ۵ کیلومتر خط انتقال فلزی و ۱۲ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع مورد نیاز است.

شمس خرم آبادی افزود: برای این منظور دو ایستگاه تقلیل فشار نیز نصب خواهد شد و ۵۰۰ انشعاب گاز را به درب منازل اهالی این شهر خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۳ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند، تصریح کرد: این میزان، ۹۹ درصد جمعیت شهری را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر ۷۴ درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز در سال جاری و سالهای آتی افزایش خواهد داشت.

شمس خرم آبادی افزود: علیرغم محدودیت های فراوان شرکت گاز در سالهای اخیر عملکرد کم نظیری از خود بجای گذاشته و توانسته در سالهای اخیر بخش زیادی از جمعیت روستایی استان را از نعمت گاز بهره مند کند.

انتهای خبر

ارسال نظرات