به نقش تاثیرگذار بازاریابی در اقتصاد کشور بی توجهی شده است
محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشورمان به عوامل متعددی بر میگردد که میتوان به نقدینگی و بازار یابی اشاره کرد؛ بحث بازار یابی یکی از مباحث مهم اقتصادی است از اینرو ضروری است که تیم اقتصادی نظارت کافی را در بازاریابی تولیدات داخلی داشته باشند تا کیفیت کالاهای تولید داخلی افزایش داشته باشد این در حالی است که فزونی کیفیت میتواند در جذب مشتریان خوب تاثیرات فراوانی داشته باشد.
وی با بیان اینکه بازاریابی میتواند به عنوان طرح تحول در تولید و صادرات تولیدات داخلی محسوب شود افزود: این در حالی است که بسیاری از خلاها و مشکلات در واحدهای تولیدی به عدم بازاریابی و بازاررسانی و سرمایه در گردش برمیگردد.
نیکنام افزود: بازاریابی میتواند حمایت از تولید و اشتغال باشد و نوعی سیاست گزاری پولی کارآ جهت راه اندازی واحدهای تولیدی، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و افزایش اثر بخشی کارایی نظام تولیدی است که میتواند تقویت و حمایت از تولید ملی را در برداشته باشد.