درقالب اردوهای هجرت3:

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با اردوهای طرح هجرت 3/زیباسازی 20مدرسه در نیکشهر با همت دانش آموزان بسیجی

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان نیکشهر اظهارداشت: اردوهای هجرت 3 بسیج دانش آموزی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان نیکشهر درحال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
محمد بزی، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان نیکشهر در گفتگو باخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اردوهای طرح هجرت ۳ دانش آموزی به منظور شناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان و بسیجیان ، زیبا سازی و مرمت مدارس و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با حضور500 نفرجهادگر دانش آموز در 3بخش بنت، اسپکه و نیکشهر برگزار شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه نیکشهر گفت : اردوهای هجرت 3 درقالب اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی  به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و بهسازی مدارس ، و محلهای مورد نیاز با توجه به منویات رهبری  اجرایی می شود .
محمدبزی در ادامه افزود: اردوهای طرح هجرت ۳ به منظورشناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان و بسیجیان، و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با همت 500جهادگر بسیجی دانش آموز در بخشهای بنت، اسپکه ونیکشهر تعداد 20مدرسه دخترانه و پسرانه را در بازده زمانی یک ماه جهت آغاز سال تحصیلی جدید آماده خواهندکرد.
وی بیان: کارآفرینی، خودباوری، تربیت اخلاق و معنویات و تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان از دیگر اهداف این اردوها می باشد.
بزی گفت:در این طرح تعداد 3مدرسه از بخش بنت و4 مدرسه از بخش اسپکه و 6مدرسه از نیکشهر رنگ آمیری و2مدرسه از بنت، 1مدرسه از اسپکه و 4مدرسه از نیکشهر زیباسازی،مرمت و بهسازی خواهند شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه نیکشهر تعمیرات میز و صندلی ، رنگ آمیزی دیوارها و درب و پنجره ها  را از دیگر فعالیت های جهادگران برشمرد و اظهارداشت:عمده فعالیت ها در اردوهای طرح هجرت ۳راتشکیل حلقه های طیبه ی شجره صالحین و اعزام به منازل روستایی، شعار نویسی ، سرکشی به خانواده ی شهدا کمک در برداشت محصول کشاورزان محروم  عنوان کرد.
ارسال نظرات