سردار ترابی:

جمهوری اسلامی اقتدار و آرامش خود را مرهون خون شهداست

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار، امنیت و آرامش خود را مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۴۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ؛ در جشنواره مالک اشتر که در جزیره کیش برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: فراموش نکنیم ما آرامش امروز خود را بدهکار انسان هایی هستیم که با از خودگذشتگی و ایثار اقتدار را به ایران اسلامی هدیه کردند.

 

وی با یادآوری خاطرات پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد در سال ۶۷ افزود: در چنین شبی در سال ۶۷ که بسیاری از جوانان امروز آن روزها را درک نکرده اند و حتی به دنیا نیامده بودند انسان های بزرگی چون شهید سپهبد صیاد شیرازی از شیرازه وجودی انقلاب و ایران در مقابل صدام و منافقان کورد دل دفاع کردند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد ادامه داد: سوم مرداد ۶۷ زمانی که امام راحل(ره) قطعنامه ای را که از آن به جام زهر تعبیر کرده اند پذیرفت، منافقان به خیال خام خود آماده شدند تا با چراغ سبز، پشتیبانی و سلاح های پیشرفته ای که توسط استکبار جهانی در اختیار آنان قرار گرفته بود در کمتر از ۳ روز خود را به پایتخت رسانده و جشن پیروزی خود را در پایتخت ایران اسلامی بگیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه منافقان پذیرش قطعنامه را قرار گرفتن ایران در موضع ضعف تعبیر کرده بودند تصریح کرد: آن ها به این خیال واهی تا کرمانشاه پیش آمدند و در جایی که انتظار آن را نداشتند توسط نیروهای زمینی و هوایی ایران که توسط سپهبد شهید صیاد شیرازی عملیات آن طراحی و برنامه ریزی شده بود غافلگیر و در جهنمی که خود پایه ریزی کرده بودند نابود شدند.

 

سردار ترابی با اشاره به شکست منافقان درعملیات مرصاد افزود:  رزمندگان اسلام به فرماندهی شهید سپهبد صیاد شیرازی در ه مرداد ۶۷ در کمتر از ۲ روز با عملیات مرصاد و با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) چنان دشمن را شکست داده و تار و مار کردند که تا امروز استکبار جهانی و دست نشانده های وی جرأت نکرده اند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشند.

 

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) کریمیه اهل بیت (ع) و به همین مناسبت روز دختر به برگزاری جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و افزود: هر ساله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با برگزاری جشنواره مالک اشتر فعالان رده های مختلف را مورد تشویق وتجلیل قرار میدهد.

 

فرمانده سپاه استان هرمزگان با بیان اینکه تمام نیروهای بسیج  از نظر ما تلاشگر و فعال هستند اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترغیب بسیجیان و پرسنل سپاه برای فعالیت بیشتر و تقدیر از کسانی است که موفق به کسب نمرات درخشان در میزان فعالیت ها بوده اند.

 

سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از حضور سردار ترابی فرمانده سپاه استان درجشنواره مالک اشتر کیش و با تبریک میلاد حضرت معصومه فاطمه (س) وروز دختر همچنین آغاز دهه کرامت گفت: به فرموده امام صادق(ع) « هر کس حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود»

 

وی با تجلیل از فعالیت های انجام شده در حوزه ها و پایگاه های بسیج خواهران و برادران کیش افزود: برگزاری این مراسم با هدف تقدیر و تجلیل از برگزیدگان رده های مختلف بسیج و ترغیب بسیجان به حضور در فعالیت های فرهنگی، هنری و اقتصادی است.


ارسال نظرات