فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:

کشف بیش از 18 کیلو مواد مخدر در 4 ماهه نخست امسال

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر از کشف بیش از 18 کیلو مواد مخدر در 4 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، سرهنگ عادل منیر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ماهه نخست امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان نیر گفت: در طول چهار ماهه نخست امسال از قاچاقچیان مواد مخدر 18 کیلو و 696 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و در این خصوص 60 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شده است.

بهنام بهشتی دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه اظهار کرد: رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان رویکرد اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر است.

وی از آموزش کادر تخصصی امر مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: 500 نفر از افراد متخصص از ارگان‌های مختلف برای امر مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر آموزش‌های لازم را دیده‌اند که جزو کادر تخصصی ستاد مبارزه با مواد مخدراستان شده‌اند.

دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه به حضور هرچه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: امسال با ورود سازمان‌های مردم نهاد رویکرد اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر بهتر شده است.

در این جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم از فعال بودن 19 تیم اجتماع محور در شهرستان نیر خبر داد و گفت: برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر 19 تیم اجتماع محور در روستاهای پرخطرو شهرهای نیر و کورائیم فعال است.

ارسال نظرات