توزیع بسته های غذایی بین خانواده های شهدای مدافع حرم ورامین

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان ورامین از توزیع ۴۰ بسته‌ غذایی به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین خانواده‌های گرامی مدافع حرم شهرستان ورامین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۳۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ داود اصغری، با بیان اینکه این بسته ها به عنوان هدیه‌های ناقابل تقدیم می‌شود، افزود: پاسداران شهرستان ورامین دیدار و پیگیری وضعیت خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم را جزء وظایف خود می‌دانند.

وی ضمن بیان اینکه هیچکدام از ما نمی‌توانیم دینی که شهدا بر گردن ما دارند را ادا کنیم، گفت: جویای احوال خانواده‌های شهدای گرانقدر یکی از کوچکترین اقداماتی است که می‌تواند از سوی ما صورت بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار داشت: برنامه ریزی‌های مختلفی صورت گرفته شده است تا بسیجیان و پاسداران به جهت افزایش روحیه ایثار و مقاومت برای خودشان و همچنین پیگیری وضعیت خانواده‌های شهدا با آنها دیدار مستمری داشته باشند.

سرهنگ اصغری خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که توسط مجموعه سپاه شهرستان ورامین برنامه ریزی شده است اهدای بسته‌های غذایی به عنوان هدیه های ناقابل به این خانواده‌های عظیم الشان است.

 فرمانده سپاه شهرستان ورامین بیان کرد: این طرح در ایام مختلف سال توسط بسیجیان و پاسداران اجرا شده و بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های بزرگوار شهدای مدافع حرم در قالب هدیه تقدیم می‌شود.

ارسال نظرات