نمایشگاه لاله‌های انتظار در شهرکرد افتتاح شد

نخستین نمایشگاه شهدای ستادهای نماز جمعه چهارمحال و بختیاری با عنوان لاله‌های انتظار با 26 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گشایش یافت.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام پنجم مرداد ماه در آئین افتتاح نمایشگاه شهدای ستادهای نماز جمعه استان، اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به لزوم نشان دادن و شناساندن ستادهای نماز جمعه و شهدایی که در این ستادها فعالیت کردند و به شهادت رسیدند برگزارشده است.
وی با تأکید بر اینکه باید مقام، جایگاه، یاد و نام شهدای ستاد نماز جمعه برجسته شود و به جامعه نشان داده شود، افزود: برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه شهدای ستاد نماز جمعه باعث نشان دادن ظرفیت نماز جمعه و ستادها و نقش و جایگاه شهدای این عرصه است.
حجت‌الاسلام نکونام یکی از مهم‌ترین شعائر دین را نماز جمعه خواند و اظهار کرد: برگزاری یادواره و نمایشگاه شهدای ستادهای نماز جمعه استان در راستای اهداف شعائر اسلامی است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان چهارمحال و بختیاری، نیز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ستادهای نماز جمعه استان برای نخستین بار در کشور، گفت: شهدای نماز جمعه هم در سنگر نماز و هم‌ در سنگر شهادت فعالیت می‌کردند.
حجت‌الاسلام مرتضی احمدی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی فقط پنج ستاد نماز جمعه در استان فعالیت داشتند، افزود: اکنون به برکت وجود انقلاب  اسلامی 26 ستاد نماز جمعه فعال در استان شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه لاله‌های انتظار با  26 غرفه با موضوعات شهدا و فعالیت‌های ستادهای نماز جمعه استان تا هشتم ماه جاری در جوار مصلای بزرگ شهرکرد دایر است.
ارسال نظرات