امام جمعه الیگودرز:

دولت دربحث برجام با مردم صادق باشد

امام جمعه الیگودرز گفت : مردم باید از مسائل کشور آگاه باشند و یکی از وظایف ائمه جمعه آگاهی بخشی و هوشیار نمودند مردم است و نماز جمعه به هیچ گروه و دسته ای وابسته نیست.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به تصویب تحریمهای تازه کنگره آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: در این تحریمها که به جهت بی سابقه بودن از آن بعنوان مادر تحریمها نامبرده شد بار دیگر ثابت شد که نگرانی های منتقدین و دلسوزان نظام بیهوده نبوده است.

وی افزود: پیش از این اگر تنها یک مسوول و مقام نظامی را تحریم می نمودند اما در آخرین اقدام خود مجموعه سپاه پاسداران را تحریم نموده و بر اساس آن هیچ بانک و وزارتخانه ای حتی در داخل کشور حق معامله با این نهاد را ندارد و درنهایت یعنی سپاه باید تعطیل شود.

ارزنده با اشاره به خدمات سپاه و همچنین سخن حضرت امام که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: با امضای برجام خیانتی به این کشور شد و با این تحریم هم باید مملکت دو دستی تقدیم دشمن شود.

وی با اشاره به اینکه دولتیها نمی خواهند اشتباه را بپذیرندو با مردم صادقانه سخن بگویند افزود: عراقچی این تحریمها را بی اهمیت و در ادامه تحریمهای دیگر می داند و رییس جمهور هم عنوان داشت آمریکا همچون گذشته علیه ایران خصومت نموده است .

خطیب نماز جمعه افزود: حال سوال اینست شما که می دانستید آمریکا قبلا هم دشمنی و خصومت کرده چرا بازهم به او اعتماد کرده و مذاکره نمودید!؟ و متاسفانه با استفاده گزینشی از آیات قرآن سعی نمودید اقدامات خود را توجیه نمایید و آیا تا کنون دشمنی آمریکا برای شما محرز نشده است!؟

وی به سخنان رییس محلس و درخواست جهت دامن نزدن خبرگزاریها به این موضوع گفت: البته برای شما بی اهمیت است و چون در این ظلم شریک هستید باید ماله کشی نمایید.

امام جمعه الیگودرز به روی نرم مسوولین اشاره نمود و گفت: این نرمش باعث شده که آمریکاییها اعلام نموده اند دولت ترامپ به منظور محک زدن فعالیت هسته ای ایران دوباره سایتهای هسته ای را بررسی نماید.

وی در خطبه های اول نیز با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب به اهمیت برگزاری این فریضه اشاره نمود و افزود: متاسفانه برخی دنیا طلب و دلبسته به مقام های دنیوی از آگاهی بخشی در خطبه های نماز جمعه اظهار ناخشنودی می کنند و عنوان می دارند مسائل و مشکلاتی که در خطبه ها ی نماز جمعه مطرح می شود به امام جمعه ارتباط ندارد در حالیکه امروز دشمن در بخشی از بدنه نظام نفوذ کرده است و مردم باید آگاه باشند .

وی با اشاره به سخنان حضرت امام ( ره) در خصوص اهمیت نماز جمعه گفت: مردم باید از مسائل کشور آگاه باشند و یکی از وظایف ائمه جمعه آگاهی بخشی و هوشیار نمودند مردم است و نماز جمعه به هیچ گروه و دسته ای وابسته نیست.

ارسال نظرات