مشارکت ۶۰ درصدی در انتخابات نظام پزشکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت ۶۰ درصدی پزشکان در انتخابات نظام پزشکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
اورنگ ایلامی با بیان اینکه از ابتدای طرح تحول نظام سلامت24 میلیون بیمار در کشور درمان شده که از این تعداد 331 هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است گفت: کاهش پرداخت از جیب مردم از 37 درصد به 6.5 درصد و کاهش ارجاع مردم برای خرید دارو و تجهیزات از 100 درصد به 3 درصد از جمله دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت است.
وی از مشارکت 60 درصدی پزشکان این استان در انتخابات نظام پزشکی خبر داد و افزود: میزان مشارکت امسال در انتخابات هیئت مدیره این سازمان بی نظیر است که این مهم نشان دهنده حساسیت جامعه پزشکی نسبت به سرنوشت خود است.
اورنگ ایلامی افزود: میزان مشارکت در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و بهمئی 78.13 ، حوزه انتخابیه گچساران و باشت 46.61 و در حوزه کهگیلویه، لنده و چرام 39.4 درصد بوده است.
ایلامی یکی از مهم‌ترین خواسته‌ اعضای نظام پزشکی را واگذاری تعرفه گذاری بخش خصوصی به این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان نظام پزشکی با دانشگاه در زمینه نظارت بر درمان و موسسات پزشکی همکاری دارند.
وی از کاهش اعزام بیماران کهگیلویه وبویراحمدی به استان‌های دیگرخبر داد و افزود: در سه ماهه اول امسال 180 مورد ارجاع بیمار به سایر استان‌های کشور داشتیم.
ایلامی با تاکید به بر اینکه وضعیت احداث بیمارستان سی سخت بعد از سال‌ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف می‌شود گفت: با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس توانستیم مجوز احداث بیمارستان بخش پاتاوه را اخذ کنیم.
وی بیان کرد: خواسته مردم لنده برای احداث بیمارستان به حق بوده و قول می‌دهم برای اخذ مجوز این بیمارستان از هیچ تلاشی دریغ نکنم هرچند در گذشته این درخواست رد شده است
ارسال نظرات