انتظار شهدا پس از حضور خانوادگی مدیران مازندران در کنسرت:

کاش مدیران استان ارادتی به شهدا داشتند

مدیران و مسئولین محترم استانی که به همراه خانواده در صفوف به هم فشرده در صندلیهای اول ارکستر ملی مازندران می نشینند و علاقمندی خود را به هنر نشان دادند کاش ذره ای هم ارادت به شهدا نشان داده و لا اقل خود بدون خانواده در مراسم وداع با ۱۳ شهید گمنام در حسینیه عاشقان و یا تشییع در مرکز استان حضور می یافتند.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همه ی ما شمالیها ،هم به هنرمند موسیقی استاد فریدون شهبازیان احترام می گذاریم و هم به خواننده کم حاشیه دکتر محمد اصفهانی...ارکستر ملی را هم وسیله ای می دانیم برای هم افزایی همدلی و شور ونشاط اجتماعی...

اصلا اعتقاد داریم برای جلوگیری از بروز تنش های اجتماعی که مهمترین دلیل آن ناشی از ضعف اقتصادی کابینه است به افراد خوشحال و با نشاط بیشتری احتیاج داریم.

اعتقاد داریم هنر فاخر می تواند حال مردم را بهتر کند. باور داریم که عشق و محبت و عاطفه، گره از عقده های بشر باز می کند.

چه بسا دستی که با زیبایی گل سرخ آشناست نمی تواند هیروشیما را بمباران کند و دستی که با زیبایی عشق آشناست؛
دستی نیست که به سلاح مرگبار داعشی متوسل شود.

ما بچه مسلمانها هر آنچه را که زیباست ستایش می کنیم و هر آنچه را که غیر انساني است محکوم می کنیم.
زیبایی ایثار و گذشت شهدا برای همین زیباست و قابل ستایش است..
امنیتی که در سایه ی آن ارکستر ملی می نوازد هم بخاطر زیبایی حضور جوانهایی است که آنها نیز به هنر علاقمند بودند اما جان دادند تا عزت و آرامش این سرزمین باقی بماند.

کسانیکه خانه نشینی و حریم امن را به یکسو نهادند تا دنیا را از دست ظاهرسازان پرمدعا و دیو صفت نجات دهند و دنیایی زیباتر بسازند.

برای همین انتظار داشتیم مدیران و مسئولین محترم استانی که در صفوف به هم فشرده در صندلیهای اول ارکستر ملی نشستند و علاقمندی خود را به هنر نشان دادند را در مراسم وداع با ۱۳ شهید گمنام در حسینیه عاشقان هم زیارت کنیم.

دوست داریم این هم افزایی و حضور مردمی را در حل مشکلات کشاورزان و شالیکاران هم ببینیم.
دوست داریم استاندار محترم، خود رهبر ارکستر استانی شود تا مدیران و مسئولین رده های استانی و شهری و روستایی زیباترین نغمه ی خویش را در این دوره بنوازند و بروند.

نغمه ای که شنیدنش امید به حل مشکلات را در دل افسرده و ناامید اهالی سختکوش شمال شکوفا نماید.

باقی بقایتان

ارسال نظرات
پر بیننده ها