خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

اگر به قرآن توجه شود هیچ مشکلی در جامعه به وجود نمی آید

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع کارکنان این ناحیه گفت: اسلام کاملترین دین آسمانی برای بشریت و قرآن کامل ترین دستور العمل زندگی فردی و اجتماعی و حکومتی است و اگر کاملا به آن توجه شود هیچ مشکلی بین مسلمین و حتی جامعه بشری به وجود نمی آید.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۰۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الا اسلام سیف الله نجفی افزود: اگر در بین مسلمان مشکلاتی وجود دارد به علت مهجور بودن قرآن و عمل نکردن به دستورات قرآنی است واین بی توجهی به قرآن موجب چند دستگی مسلمانان می شود

وی ادامه داد: متاسفانه گروه های مختلف تروریستی با اینکه متولد شده استکبار و دست پرورده آن ها هستند ولی به نام اسلام تلاش می کنند تیشه بر ریشه اسلام بزنند و دین اسلام را به انحراف و تحریف بکشاند بنابراین باید مسلمانان دقت کنند.

مسئول عقیدتی سپاه کلیبر داعش را یک فرقه جعلی مانند اسرائیل توصیف کرد که زایده تفکر غربی در کشور های اسلامی است و می خواهد دین اسلام را دینی خشن و آدم کش جلوه دهد و این کار را با استفاده از غفلت و دنیاورزی سران کشورهای اسلامی به ویژه آل سعود اجرایی کرده است.

وی یادآور شد: لازمه تبلیغ دین اسلام مبارزه و مقاومت در برابر این فرقه های انحرافی و بالا بردن بصیرت مردم نسبت به اهداف آن هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها