خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان اولویت برنامه‌های تابستانی باشد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه امروز به جوانان دارای هویت عمیق و ایمان دینی نیاز داریم، گفت: هویت دهی و تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان باید در برنامه‌های تابستانی در اولویت باشد.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به سفر کمیسیون فرهنگی به آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: قرار است تصمیمات خوبی در سطح کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط برای مشکلات استان اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی مجموعه‌های قرآنی در کمیسیون مطرح‌ شده است و به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم افزود: تعداد مراکز قرآنی و نبود متولی واحد و موازی‌کاری از مشکلات این حوزه است چرا که مؤسسات کارهای مفیدی دارند و به دلیل تعدد نمی‌توانند اثرگذاری خوبی داشته باشند.

سعیدی با بیان اینکه سازمان تبلیغات، حوزه علمیه، ارشاد، اوقاف و بسیج در زمینه قرآنی فعالیت دارند گفت: مقرر شده تا در کمیسیون فرهنگی طرحی آماده شود تا با ساماندهی، فعالیت این مؤسسات منسجم‌تر شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در ایام اوقات فراغت تابستان هم معضل موازی کاری مطرح بوده است ابراز داشت: به دلیل تعدد مراکز، برنامه‌های تابستانی ساماندهی جدی می‌خواهد.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه طرح یاوران ولایت در بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که از سال‌های گذشته آغازشده و از برنامه‌های مؤثر بوده است خاطرنشان کرد: جوانان ما در مدت این دوره‌ها متحول می‌شوند.

سعیدی با تأکید بر اینکه امروز به جوانان دارای هویت عمیق و ایمان دینی نیاز داریم، ابراز داشت: هویت دهی و تعمیق دینی باید در برنامه‌های تابستانی مورد توجه بوده و در اولویت باشد.

وی به نیاز جوان و نوجوان جهت غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: باید ستادی به نام ساماندهی اوقات فراغت تشکیل شود و متولی امور باشد تا از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها